B1-B3 | Voltijds | onbepaalde duur | stad
Als financieel aanspreekpunt vrije tijd ben je het eerste aanspreekpunt voor financiële vragen van de collega’s van de directie Vrije Tijd. Je zorgt voor advies en rapportering op maat, en helpt met het verwerken en analyseren van financiële gegevens van deze directie. De Directie Vrije Tijd is een klant gedreven directie die instaat voor het vrijetijdsaanbod in onze stad en de regio. Een op maat en doelgroep gerichte exploitatie is noodzakelijk om vlot het vrijetijdgebeuren in de stad te organiseren.
Als aanspreekpunt leer je de werkingen kennen en zoek je pro-actief mee naar oplossingen om de doelen te realiseren. Je begrijpt de noden van de teams en ondersteunt hen bij de financiële kant van hun exploitatie. Met een scherpe, analytische aanpak werk je mee aan het voeren van een deel van de boekhouding. Dit alles doe je op een klantvriendelijke en transparante manier.
Wat zijn je verantwoordelijkheden?
- Je werkt actief mee aan de opmaak en de aanpassing van het meerjarenplan en de jaarrekening.
- Je werkt actief mee aan het voeren van de boekhouding, zowel aan aankoop- als verkoopzijde.
- Je zorgt voor het opvolgen van de fiscale verplichtingen
- Je analyseert, verwerkt en interpreteert financiële gegevens.
- Je denkt na over de optimalisatie van bepaalde financiële procedures of financiële processen.
- Je zorgt voor een optimale informatiedoorstroming.
- Je bouwt samen met de teams en de directeur Vrije Tijd het budget op voor specifieke investeringen.
Belangrijk voor deze functie:
- Fiscale expertise is een pluspunt.
- Je hebt een analytisch vermogen en bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je kan overweg met een veelheid aan informatie en je bent in staat het overzicht te behouden.
- Je kan zelfstandig, doelgericht en nauwgezet werken en durft, ook in teamverband, initiatief nemen.
Neem de volledige infobundel goed door
Wat mag je van ons verwachten?
Wij voorzien een voltijds contract van onbepaalde duur op (B1-B3)-niveau. Wat bieden we nog meer?
- Mooi verlofpakket, flexibele uren.
- Eindejaarspremie.
- Maaltijdcheques (€7,50).
- Gratis openbaar vervoer en fietsvergoeding (€0,36/km)
- Abonnement voor Mobit deelfietsen en mogelijkheid tot fietslease.
- Hospitalisatie- en groepsverzekering én aansluiting GSD-V.
- Een fijne werkomgeving met veel ontwikkelingskansen en activiteiten.
- We houden rekening met relevante ervaring uit je voorbije loopbaan (maximum 18 jaar). Anciënniteit uit de openbare sector of onderwijs kan je onbeperkt meenemen. Meer info over loon en voordelen.
Aan welke voorwaarden moet je voldoen?
- Je beschikt over een Bachelordiploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau B binnen een financieel of economisch domein zoals Accountancy-Fiscaliteit, Financie- en Verzekeringswezen, Economische Wetenschappen, Handelswetenschappen…
- Je beschikt over een algemeen bachelorsdiploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau B en minimum 1 jaar relevante ervaring in een economische of financiële functie of een bijkomende relevante opleiding.
-
Je beschikt niet over een bachelordiploma maar minimum 1 jaar relevante ervaring in een economische of financiële functie of een bijkomende relevante opleiding. Je kan deelnemen, na het slagen voor een niveau-en capaciteitstest.
Heb je interesse?
Solliciteren kan enkel online, nog tot en met 2 juni 2025. Meer informatie over het verdere verloop van de selectie vind je in de infobundel.
Heb je vragen?
Je vindt een pak informatie over solliciteren bij Kortrijk, loon en voordelen, tips om je voor te bereiden op een selectiegesprek... bij de veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met An Vanhoutteghem, de selectieverantwoordelijke voor deze procedure, via vacatures@kortrijk.be of 056 27 85 73.
Bij Kortrijk staan we open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap.