Zakelijk Coördinator Schouwburg

Gepubliceerd op Woensdag 04 juni 2025

 

B4-B5 | Voltijds | vast | Stad Kortrijk

Als zakelijk coördinator geef je leiding aan het zakelijk-administratieve team van de Schouwburg dat bestaat uit 5 medewerkers. Het team staat in voor de administratieve en financiële opvolging van de Schouwburg en zorgt zo voor een stevige en warme onderbouw voor de teams Programma, Horeca en Realisatie.

Je coördineert en optimaliseert de operationeel-ondersteunende processen en je ontwikkelt in samenspraak met de collega’s binnen en buiten je eigen team mee de visie en het strategisch beleid voor Schouwburg Kortrijk.

Zakelijk coördinator Schouwburg

Wat zijn je verantwoordelijkheden? 

  • Je coördineert de werking van het administratief-zakelijke team en geeft leiding aan de medewerkers.
  • Je coördineert en optimaliseert de operationeel-ondersteunende processen en je ontwikkelt zo mee de visie en het strategisch beleid voor Schouwburg Kortrijk.
  • De financiële opvolging en het bewaken van de timing van de diverse projecten… is één van je prioriteiten. 
  • Je blijft op de hoogte van wat speelt binnen jouw domein. Op basis van je kennis en expertise bouw je een duidelijke visie van hoe de dienstverlening eruit moet zien. 

Belangrijk voor deze functie:  Je hebt kennis van de algemene werking van een Cultuurcentrum en ervaring in het zakelijk-administratieve luik van de cultuursector. Kennis van accountancy is een grote troef. 

Neem de volledige infobundel goed door

 

Wat mag je van ons verwachten?

Wij voorzien een contract van onbepaalde duur op B4-B5-niveau. Wat bieden we nog meer?

  • Mooi verlofpakket, flexibele uren en telewerken.
  • Eindejaarspremie.
  • Maaltijdcheques (€7,50).
  • Gratis openbaar vervoer en fietsvergoeding (€0,36/km)
  • Abonnement voor Mobit deelfietsen en mogelijkheid tot fietslease.
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering én aansluiting GSD-V.
  • Een fijne werkomgeving met veel ontwikkelingskansen en activiteiten.

We houden rekening met relevante ervaring uit je voorbije loopbaan (maximum 18 jaar). Anciënniteit uit de openbare sector of onderwijs kan je onbeperkt meenemen. Meer info over loon en voordelen.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

Ben je een externe kandidaat? 

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of een diploma dat rechtstreeks toegang geeft tot niveau B (zie: Bijlage 2 | Vlaanderen.be)  en je hebt minstens 2 jaar ervaring in het leidinggeven of het trekken of het coördineren van een project.
  • Je hebt geen bachelordiploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau B, maar je slaagt voor een online niveau- en capaciteitstest én je hebt minstens 2 jaar ervaring in het leidinggeven of het trekken of het coördineren van een project.

Ben je een interne kandidaat? 

  • Je hebt een contract van onbepaalde duur met minstens 12 maand dienstanciënniteit en je bent niet lager ingeschaald dan B4-B5-niveau bij Stad of OCMW Kortrijk.   
  • Je hebt een contract van onbepaalde duur en minstens 1 jaar niveau-anciënniteit op B-niveau (bij Kortrijk of in een ander bestuur verworven). 

Heb je interesse?

Solliciteren kan enkel online, nog tot en met 18 juni 2025 . Meer informatie over het verdere verloop van de selectie vind je in de infobundel.

Nu solliciteren

Heb je vragen? 

Je vindt een pak informatie over solliciteren bij Kortrijk, loon en voordelen, tips om je voor te bereiden op een selectiegesprek... bij de veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met Lies Decock, de selectieverantwoordelijke voor deze procedure, via vacatures@kortrijk.be of  056 27 85 73.

Bij Kortrijk staan we open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap.