CAPACITEIT 

Zaal Lounge heeft een maximumcapaciteit van 200 man (2 personen / m² netto).

HUREN ZAAL LOUNGE

Indien enkel interesse in het huren van zaal Lounge is een reservatie pas mogelijk zes weken voor aanvang van de gevraagde datum. Dit omdat we steeds voorkeur geven aan het verhuren van zaal Depart. Beide zalen gelijktijdig reserveren voor twee verschillende evenementen is niet mogelijk. 

PODIUM

Zaal Lounge bouwt voor een congres een podium van 5*2*40 is mogelijk met pupiter. 

AUDIOTECHNIEKEN 

Zaal Lounge heeft een vast audiosysteem (4 x QSC K10 + 2 x KW181). Het maximaal toegelaten volume is 95db Laeq15. Wij voorzien vooraan twee handheld micro’s of twee draadloze headsets. Deze kan je als klant vlot zelf bedienen via M32 in de regie. 

LICHTTECHNIEKEN 

Zaal Lounge heeft een vaste licht-set die standaard gebruikt wordt voor een congres. Indien er toch nood is aan extra licht moet dit expliciet gevraagd zijn. 

BEDIENING

Bediening van licht en audio is voor een congres standaard met technieker van Tranzit. Indien de organisator toch beroep wenst te doen op eigen licht en audiobediening is dit mogelijk na overleg met een technieker van Tranzit. Indien er strakke timing of uitgebreide cue’s qua licht en video nodig is raden wij aan een tweede technieker te vragen. Gelieve een draaiboek en tijdschema mee te geven aan de eventbeheerder zo kunnen wij inschatten of één technieker voldoende is.

BEDIENING

Bediening van licht en audio is voor een congres standaard met technieker van Tranzit. Indien de organisator toch beroep wenst te doen op eigen licht en audiobediening is dit mogelijk na overleg met een technieker van Tranzit. Indien er strakke timing of uitgebreide cue’s qua licht en video nodig is raden wij aan een tweede technieker te vragen. Gelieve een draaiboek en tijdschema mee te geven aan de eventbeheerder zo kunnen wij inschatten of één technieker voldoende is.

VIDEOTECHNIEKEN 

Zaal Depart heeft een beperkte videoset, wij bouwen standaard: 

  • Beamer Barco WL8 + fastfold scherm
  • 4 kanaals-videomixer
  • Laptop voor wachtbeeld

Op aanvraag: 

  • Monitors voor spreker
  • Perfect cue (clicker/pointer)

Indien videotechnieken gewenst gelieve dit mee te geven aan de eventmanager.

REGIE 

Wij bouwen de regie voor audio, licht en video standaard aan de lift.

GLAZEN, HERBRUIKBARE BEKERS EN CATERINGMATERIAAL

Voor een congres is het tot op heden toegelaten om glas te gebruiken. Wij hebben een beperkt aantal glazen ter beschikking: bierglas Bockor, longdrinkglas, Omerglas, wijnglas, cavagla

VEILIGHEID EN PREVENTIE 

MRAE 
Vanaf 1.500 personen moet er een MRAE (= hulpdienst) aangevraagd worden. Het is vrij aan de organisator om hier strenger in te zijn. 

MEUBILAIR

Er is heel wat in house materiaal beschikbaar om uw congres naar een hoger niveau te tillen. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen receptietafels, stoelen, en veel meer gereserveerd worden.

ADMINISTRATIEVE STAPPEN

De organisator sluit zelf een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid af.