CAPACITEIT
Zaal Depart heeft een maximumcapaciteit van 1125 man (2 personen / m² netto). Halve zaal Depart een max van 562 man (2 personen / m² netto).
PODIUM
Zaal Depart bouwt standaard voor een congres een podium van 11m*4m*80 cm met doek achter + zijkanten. Op aanvraag: Tot 6 clubzetels voor panelgesprekken. Opgelet: standaard worden de stoelen aangeleverd op karren en dient de organisator nog zelf te plaatsen in de zaal.
AUDIOTECHNIEKEN
Zaal Depart heeft een eigen audiosysteem. Het maximum volume is 100db Laeq60m.
Hoofdsysteem:
2 x 6 speakers L-acoustics Kara II
4 x L-acoustics SB28
Infill:
2 x L-acoustics Arcs Focus
2 x L-acoustics SB18
Versterkers:
4 x L-acoustics LA8
Extra materiaal
Monitorset
Midas M32r + DL32 digitale mixer
4 kanaals mixer, 12 kanaals mixer
Microset: bekabeld en draadloos
10eazy db meter
Opgelet: vanaf 8 juni tot en met 9 oktober hangt er geen audio installatie in zaal Depart. Voorzie zelf of via een externe partner de gepaste installatie voor jouw event. Indien gewenst is een vereenvoudigde audio van max 4 mackies beschikbaar.
LICHTTECHNIEKEN
Zaal Depart heeft een vaste lichtset, voldoende om zaallicht te voorzien en het podium en sprekers correct uit te lichten.
• 40 JB Systems Challenger Wash
• 16 JB Systems Challenger BSW
• 10 QLed QR5
• 1 Antari HZ500
• 1 Chamsys MQ80
BEDIENING
Bediening van licht en audio is voor een congres standaard met technieker van Tranzit. Indien de organisator toch beroep wenst te doen op eigen licht en audiobediening is dit mogelijk na overleg met een technieker van Tranzit. Indien er strakke timing of uitgebreide cue’s qua licht en video nodig is raden wij aan een tweede technieker te vragen. Gelieve een draaiboek en tijdschema mee te geven aan de eventbeheerder zo kunnen wij inschatten of één technieker voldoende is.
VIDEOTECHNIEKEN
Zaal Depart heeft een beperkte videoset, wij bouwen standaard:
- Beamer Barco WL8 + fastfold scherm
- 4 kanaals-videomixer
- Laptop voor wachtbeeld
Op aanvraag:
- Monitors voor spreker
- Perfect cue (clicker/pointer)
Indien videotechnieken gewenst gelieve dit mee te geven aan de eventmanager.
REGIE
Wij bouwen de regie voor audio, licht en video standaard op aan de overzijde van het podium. Indien gewenst kan deze ook opgebouwd worden in het midden van de zaal of voor de bar.
GLAZEN, HERBRUIKBARE BEKERS EN CATERINGMATERIAAL
Voor een congres is het tot op heden toegelaten om glas te gebruiken. Wij hebben een beperkt aantal glazen ter beschikking: bierglas Bockor, longdrinkglas, Omerglas, wijnglas, cavagla
VEILIGHEID EN PREVENTIE
MRAE
Vanaf 1.500 personen moet er een MRAE (= hulpdienst) aangevraagd worden. Het is vrij aan de organisator om hier strenger in te zijn.
MEUBILAIR
Er is heel wat in house materiaal beschikbaar om uw congres naar een hoger niveau te tillen. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen receptietafels, stoelen, en veel meer gereserveerd worden.
ADMINISTRATIEVE STAPPEN
De organisator sluit zelf een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid af.