Projectmedewerker BK6 (B1-B3)

Gepubliceerd op Vrijdag 07 januari 2022
07 januari 202230 januari 2022

Als projectmedewerker BK6 coördineer je de dagelijkse exploitatie in BK6 en ben je eerste aanspreekpunt voor de verschillende interne en externe actoren. 

Wil jij van Broelkaai 6 een open huis maken?

Schrijf je nu in

 

IN WELK TEAM KOM JE TERECHT?

Team Cultuurcentrum valt in het organogram onder de directie Vrije Tijd, betstaat uit een 30-tal medewerkers en verenigt de werking van het muziekcentrum Track, BK6 en de Schouwburg.

 

WAT ZIJN JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN? 

Algemeen  

Je bent een goede communicator en praktisch ingesteld. Je bent empathisch en ziet opportuniteiten voor samenwerking. Je bent genereus naar de partners binnen het netwerk en het gebouw. Een teamspeler die erin slaagt om diverse individuen, organisaties, ondernemers te enthousiasmeren om deel uit te maken van DURF2030.  

Je werkt voltijds en bent continu aanwezig tijdens de openingsuren: 12h tot 19h op weekdagen om het volgende te realiseren: 

 

Luik bar concept 

  • Je bouwt een horecaconcept uit als tijdelijk gegeven en doet al het voorbereidend werk voor toekomstige concessie in BK6 na de renovatiewerken.  
  • Je staat in voor de opvolging van bestellingen, administratieve afhandelingen van de horeca-activiteit. 
  • Je runt de bar: je staat zelf in de bar, aangevuld door jobstudenten, vrijwilligers, en zorgt ervoor dat dit break even kan draaien. 
  • Je stuurt het bar-team aan en maakt afspraken. 
  • Je communiceert intern en extern over de horeca- en aanverwante activiteiten. 

 

Luik exploitatie

  • Je gaat in gesprek met (geïnteresseerde/toekomstige) klanten en geeft advies over wat kan en niet kan in de infrastructuur van BK6. 
  • Je bent - waar mogelijk- matchmaker tussen de klanten en de inhoudelijke ambities van het platform DURF2030. 
  • Je staat in voor de administratieve opvolging van iedere verhuuractiviteit, van offerte en contract tot eindfactuur. Je bouwt hier nodige processen en systemen rond in om dit efficiënt te laten verlopen. 
  • Je clustert alle technische en productionele gegevens en geeft ze door aan de juiste personen binnen de organisatie. 
  • Je maakt afspraken met de verschillende gebruikers rond de dagelijkse werking van de infrastructuur. 
  • Je doet het kalenderbeheer van de verschillende ruimtes in het gebouw. 
  • Je coördineert alle meldingen en aanvragen met betrekking tot de infrastructuur. 
  • Je bent de rechtstreekse link met het team Gebouwen binnen de stad voor het beheer van de infrastructuur en neemt actieve rol op als gebouwenverantwoordelijke. 
  • Je bewaakt de kosten en beheert het budget gelinkt aan de infrastructuur: raming van de kosten, aanvragen en vergelijken van eenvoudige offertes, opvolgen van financiële administratie, … 

Luik opvolging werken 

  • Je bent de tussenpersoon tussen team gebouwen en de partners die gebruik maken van de ruimte.  
  • Je stemt de planning van werking (eigen barconcept – tijdelijke partners...) af op de planning van de renovatiewerken.  

Luik samenwerkingen  

  • Je gaat actief op zoek naar korte termijn samenwerkingen met lokale horeca-ondernemers om tijdelijk kansen te geven in het gebouw (bijvoorbeeld een pop-up). 
  • Je communiceert extern naar organisaties over de mogelijkheid om de bar en salons te huren buiten de openingsuren. 
  • Je maakt afspraken met externe organisaties en maakt contracten op. 
  • Je werkt samen met Durf2030 aan een creatief concept om de evoluties binnen culturele hoofdstad in de gebruiksruimten te brengen. 

Belangrijk voor deze functie:

  • Je hebt praktisch inzicht, kennis en ervaring met gebruik van infrastructuur. 
  • Je hebt inzicht, kennis en ervaring in horeca uitbating. 
  • Je hebt ervaring met online en offline communicatie. 
  • Je hebt kennis van Nederlands-Frans-Engels (mondeling en schriftelijk). 

Meer info

 

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU? 

Onze waarden en bedrijfscultuur spelen een cruciale rol in ons verhaal. We vinden het dan ook belangrijk dat elke medewerker de Kortrijkse waarden uitdraagt. Ben je ondernemend? Sta je open voor andere meningen? Durf je open communiceren? En ben je een echte teamplayer. Dan zal je je helemaal kunnen vinden in onze filosofie. Kom meer te weten over onze missie en  waarden. 

 

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?
  • Een contract van bepaalde duur (6 maand, uitbreiding tot 2 jaar is mogelijk) op B-niveau. 

  • Maaltijdcheques van 7,00 euro. 

  • Een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen. 

  • Gratis aansluiting bij GSD-V

  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer. 

  • Fietsvergoeding. 

  • Eindejaarspremie. 

  • Groepsverzekering (tweede pensioenpijler). 

  • Een mooi verlofpakket (33 tot 35 dagen) en een flexibel uurrooster. 

  • Afhankelijk van de functie mogelijkheden tot telewerk. 

  • Naast anciënniteit vanuit de openbare sector of onderwijs, kan ook relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige meegerekend worden met een maximum van 18 jaar. 

  • Een loopbaan met ontwikkelingskansen en nieuwe uitdagingen. 

 

AAN WELKE VOORWAARDEN MOET JE  VOLDOEN?
  • Je hebt een bachelorsdiploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau B. Ervaring in het uitbaten van horeca is sterk aangewezen.

 

HEB JE INTERESSE? 

Inschrijven kan tot en met 30 januari 2022, enkel digitaal via deze link 

 

HEB JE VRAGEN?

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Bieke Verhaeghe, de selectieverantwoordelijke voor deze procedure, via vacatures@kortrijk.be of 056 27 86 61.

 

Bij Kortrijk staan we open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap. 

Broelkaai 6 te Kortrijk 2020