Personal assistant algemeen directeur (A1a-A3a)

04 maart 201919 maart 2019

Kortrijk is een ambitieuze en innovatieve organisatie in verandering, die volop inzet op snel en slim werken vanuit een maximale klantgerichte dienstverlening. Als personal assistant speel je een cruciale rol in de ondersteuning van de algemeen directeur. Je bent de rechterhand, klantgericht aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten, voelspriet binnen de organisatie en vertrouwenspersoon. Een mature professional, met een doortastende en assertieve houding, die anderen kan motiveren. Maar bovenal discreet, diplomatisch en empathisch. Kortom, ben je van vele markten thuis en helemaal klaar voor de uitdaging? Dan is deze job misschien echt iets voor jou!

PROFIEL
  • Enkele jaren ervaring in een analoge functie.
  • Talenkennis: meertalig (minimaal NL/FR) met uitgesproken redactionele vaardigheden.
  • Onderlegd zijn in de nieuwste presentatietechnieken en technologische ontwikkelingen.
  • Uitstekende PC-kennis MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).

Raadpleeg de volledige functie beschrijving.

AANBOD
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur op A-niveau (na 2 x 6 maanden).
  • Maaltijdcheques van 5,50 euro (na 6 maand) en hospitalisatieverzekering (na 1 jaar).
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer en fietsvergoeding van 0,23 euro/km.
  • Een mooi verlofpakket en een flexibel uurrooster.
  • Naast anciënniteit vanuit openbare sector/onderwijs, kan ook anciënniteit op basis van relevante ervaring in de privé-sector of als zelfstandige meegerekend worden, met een maximum van 18 jaar.
  • Een loopbaan met ontwikkelingskansen en nieuwe uitdagingen.
TOELATINGSVOORWAARDEN

Aanwerving

  • Je hebt een masterdiploma (vb. master in de bestuurskunde en het publiek management) én je hebt ervaring in een analoge functie.
    of
  • Je hebt geen masterdiploma, je hebt ervaring in een analoge functie en je slaagt voor een capaciteitstest.

Interne en externe mobiliteit

  • Minimum 12 maand niveauanciënniteit op A-niveau binnen OCMW, stad Kortrijk, AGB SOK of AGB Parko.
  • Een gunstig resultaat kunnen voorleggen van de laatste periodieke evaluatie.
PROCEDURE

Deel 1 : Screening van de CV's op basis van de vooropgestelde toelatingsvoorwaarden.

  • Kandidaten met masterdiploma die voldoen aan de vooropgestelde toelatingsvoorwaarden worden uitgenodigd voor het interview.
  • Kandidaten zonder masterdiploma die voldoen aan de vooropgestelde toelatingsvoorwaarden worden uitgenodigd voor het interview na het slagen in de capaciteitstest.

Deel 2 : Interview

De kandidaat wordt bevraagd rond zijn inzicht in de job, zijn ervaring, persoonlijkheid en motivatie. Het interview gaat door op zaterdag 23 maart 2019 in de namiddag (onder voorbehoud van wijzigingen). Het minimale resultaat om als geslaagd beschoud te worden is min 50/100.

MEER INFO EN SOLLICITEREN

Inschrijven kan enkel digitaal via https://www.jobsolutions.be/register/3572 tot en met 19 maart 2019. 

Heb je nog vragen? Dan kan je steeds terecht bij Team HR - Lut Vanderbeken - 0478 50 24 45 of vacatures@kortrijk.be.

Bij Kortrijk staan we open voor de diversiteit van de kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap.

Personal assistant algemeen directeur (A1a-A3a)