Logistiek medewerker JC Tranzit D1-D3

08 november 201822 november 2018

De job

Je staat in voor de logistieke en technische ondersteuning van de dienstverlening binnen JC Tranzit en Urban Sportspark. Je ontvangt de planning van de exploitant en je voert deze mits de nodige flexibiliteit en binnen de deadlines uit. Dit omvat onder andere het onderhoud en het nazicht van de gebouwen en bijhorende materialen en technische installaties, het beheer van de voorraad en het klaarzetten van materialen.

Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de ‘staat van bevinding’, voor de volledige infrastructuur van de dienst. Je controleert in welke staat de lokalen zich bevinden. Indien er onregelmatigheden, beschadigingen, defecten of klachten zijn, onderneem je de nodige stappen volgens de juiste prioriteiten om deze op te lossen. Dit doe je aan de hand van een prioriteitenlijst
  • Je zet de lokalen klaar volgens de noden van de klant. Je zet het meubilair in de juiste opstelling klaar en zorgt ervoor dat de technische installaties en materiaal gebruiksklaar zijn.
  • Je beheert de verschillende voorraden van de dienst (beheer berging, beheer atelierruimte, beheer bar…). Stocktellingen zijn hierbij van groot belang om een correcte inventaris op te maken en aankopen tijdig te kunnen plannen.
  • Je staat mee in voor het onderhoud van JC Tranzit en Urban Sportspark, bijhorende materialen en installaties. Waar nodig voer je kleine herstellingen uit als stopcontacten herstellen, lampen vervangen op hoogte, wc’s ontstoppen, Sifon van de bar herstellen… Indien nodig maak je een melding aan, hiervoor kan je op steun rekenen van andere diensten binnen de stad.
  • Bij het uitvoeren van de verschillende taken ga je steeds na hoe je deze efficiënt op elkaar kan afstemmen en hoe deze veilig kunnen uitgevoerd worden, met de nodige aandacht voor ergonomie. Je past de veiligheidsvoorschriften en -instructies toe en geeft indien nodig duiding over de nodige veiligheidsinstructies.
  • Je biedt de nodige logistieke ondersteuning binnen het team waar nodig (ophalen en terugbrengen materialen, ophalen van de post, ondersteuning events…).
  • Je volgt de samenwerking met de firma die instaat voor het poetsen nauwgezet op en voert waar nodig zelf ook een aantal poetstaken uit.
  • Je zorgt dat je kennis steeds up to date is. Bovendien wissel je actief informatie uit en neem je initiatief en verantwoordelijkheid op waar nodig.

Raadpleeg hier de volledige functiebeschrijving.

Kenniscompetenties

  • De nodige kennis om kleine herstellingen uit te voeren (elektriciteit, hout, sanitair...).
  • De nodige kennis om technische installaties op en af te bouwen (beamer, PA-installatie, DJ-booth, basis lichtinstallatie…) alsook basisonderhoud hierop uit te voeren.
  • Basiskennis van het Office-pakket
  • Rijbewijs B.

Het aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur op D1-D3-niveau (na 6 maand bepaalde duur)
  • Maaltijdcheques van 5,50 euro (na 6 maand) en hospitalisatieverzekering (na 6 maand).
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer en fietsvergoeding van 0,23 euro/km.
  • Een mooi verlofpakket en een flexibel uurrooster.
  • Naast anciënniteit vanuit openbare sector/onderwijs, kan ook anciënniteit op basis van relevante ervaring in de privé-sector of als zelfstandige meegerekend worden, met een maximum van 18 jaar.
  • Een loopbaan met ontwikkelingskansen en nieuwe uitdagingen.

De selectieprocedure

  • Deel 1: Een praktische proef waarin de kennis van algemene onderhoudstaken wordt bevraagd. Deze proef is eliminerend. Het minimale resultaat om door te gaan naar het tweede deel is 50/100. De praktische proef gaat onder voorbehoud door op donderdag 29 november 2018.
  • Deel 2: Een competentiegericht interview op basis van de criteria opgenomen in de functiebeschrijving. Het minimale resultaat - na het tweede deel - om als geslaagd beschouwd te worden, is 50/100. Het interview gaat onder voorbehoud door op 3 en 4 december 2018.

Solliciteren

Inschrijven kan tot en met 22 november 2018, enkel via het digitale inschrijvingsformulier. Heb je nog vragen? Dan kan je steeds terecht bij Team Hr - Julie Jacques - 0491 86 66 88 of vacatures@kortrijk.be.

Kortrijk staat open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap.

logo Kortrijk
Gebouwen JC Tranzit