Directiemedewerker strategische coördinatie (B1-B3)

Gepubliceerd op dinsdag 26 november 2024
26 november 202408 december 2024

Als directiemedewerker ben je de proactieve rechterhand van de algemeen directeur. Je staat in voor zowel organisatorische planning en ondersteunende taken als voor inhoudelijk voorbereidend werk. Jouw rol gaat verder dan alleen ondersteuning: samen met je collega’s van team strategische coördinatie werk je mee aan cruciale rapporteringsflows en organisatiebrede projecten.

Zoek je een job die organisatietalent en ondersteuning combineert met meewerken aan organisatiebrede projecten vanuit de cockpit van onze organisatie?

Schrijf je nu in!

 

IN WELK TEAM KOM JE TERECHT?  

Samen met de algemeen directeur en de collega’s van het team strategische coördinatie zetel je mee in “de cockpit” van onze brede Kortrijkse organisatie.

De algemeen directeur staat in voor de algemene leiding van de organisatie, is het hoofd van het personeel en zorgt voor een optimale interne organisatie zodat inwoners en organisaties kunnen rekenen op een kwaliteitsvolle dienstverlening. Hij faciliteert en organiseert ook de samenwerking met de politieke organen. Daarnaast neemt de algemeen directeur de dagelijkse leiding op zich van de directie Bestuur en communicatie, die waakt over enkele belangrijke processen om de ambities van de organisatie te helpen waarmaken. 

 

WAT ZIJN JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN? 

  • Je ondersteunt de algemeen directeur in het uitvoeren van zijn functie. Bijvoorbeeld door het voorbereiden van vergaderingen of bezoeken, door een efficiënt tijds- en mailboxbeheer te verzekeren, via beleidsvoorbereidend werk,...

  • Je werkt mee aan cruciale rapporteringsflows binnen de organisatie.

  • Je zet je schouders onder projecten binnen team strategische coördinatie of binnen de organisatie.

  • Je ondersteunt het management team (MAT) en het directiecomité (DC) in hun wekelijkse vergaderingen door de planning te voorzien, de agenda voor te bereiden, verslagen te maken en agendapunten op te volgen.

Belangrijk voor deze functie:

  • Je brengt graag structuur in processen en projecten.

  • Je haalt energie uit het ontzorgen mensen rondom jou.

  • Je begrijpt hoe je een project van A-Z uitvoert en kan dit zelfstandig aanpakken (mits begeleiding waar nodig).

  • Ervaring of affiniteit met de werking van een lokaal bestuur is een pluspunt, maar geen vereiste.

Lees de volledige info na

 

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU? 

Onze waarden en bedrijfscultuur spelen een cruciale rol in ons verhaal. We vinden het dan ook belangrijk dat elke medewerker de Kortrijkse waarden uitdraagt. Ben je ondernemend? Sta je open voor andere meningen? Durf je open communiceren? En ben je een echte teamplayer. Dan zal je je helemaal kunnen vinden in onze filosofie. Kom meer te weten over onze missie en  waarden. 

 

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN? 

  • Een contract van onbepaalde duur op B1-B3-niveau. Naast anciënniteit vanuit de openbare sector of onderwijs, kan ook relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige meegerekend worden met een maximum van 18 jaar. De loonschalen kan je terugvinden bij de veelgestelde vragen op onze website. Concreet betekent dit dat je loon bij opstart zal variëren tussen € 3086,37 (bij 1 jaar ervaring) en € 4620,89 (bij 18 jaar relevante ervaring).
  • Maaltijdcheques van 7,50 euro.
  • Een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen.
  • Gratis aansluiting bij GSD-V.
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Fietsvergoeding (€0,35 per kilometer).
  • Gratis abonnement op deelfietsen van Mobit en de mogelijkheid om jaarlijks in te stappen in een fietslease tussen 1 oktober en 15 december.
  • Eindejaarspremie.
  • Groepsverzekering (tweede pensioenpijler).
  • Een mooi verlofpakket (33 tot 35 dagen) en een flexibel uurrooster met kredieturen.
  • Mogelijkheid tot telewerk.
  • We zetten in op welzijn en werkgeluk, met teambuildings, after work cafés, personeelsevents, webinars, workshops, sport over de middag, enz.
  • Een loopbaan met ontwikkelingskansen en nieuwe uitdagingen.

Ontdek waarom het zo fijn is om voor Kortrijk te werken op werkenbijkortrijk.be of lees de veelgestelde vragen. 

 

AAN WELKE VOORWAARDEN MOET JE  VOLDOEN? 

  • Je hebt een bachelor diploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau B en minstens 1 jaar aantoonbare relevante beroepservaring die je motiveert bij jouw kandidatuur. 
  • OF je hebt geen bachelor diploma maar wel minstens 1 jaar aantoonbare relevante beroepservaring die je motiveert bij jouw kandidatuur, en slaagt voor een niveau- en capaciteitstest. 

Voor interne kandidaten: 

  • Je hebt een contract onbepaalde duur en minstens 12 maand dienstanciënniteit en je bent niet lager ingeschaald dan B-niveau bij Stad of OCMW Kortrijk. 
  • OF je hebt een contract van onbepaalde duur en minstens 1 jaar niveau-anciënniteit op C-niveau (bij Kortrijk of in een ander bestuur verworven).

Alle geslaagde kandidaten worden opgenomen op een wervings- en bevorderingsreserve die minstens twee jaar geldig is, met mogelijkheid tot verlenging. 

 

HEB JE INTERESSE?  

Inschrijven kan tot en met 8 december 2024, enkel digitaal via  https://www.jobsolutions.be/register/22554-50.

 

HEB JE VRAGEN?

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Charlotte Goddeeris, de selectieverantwoordelijke voor deze procedure, via vacatures@kortrijk.be of  056 27 85 73. 

 

Bij groep Kortrijk staan we open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap