Coördinator straatparkeren AGB Parko

06 december 201806 januari 2019

De job

Als coördinator straatparkeren organiseer en optimaliseer je de exploitatie van het straatparkeren in al zijn aspecten. Je geeft leiding aan het toezichtspersoneel. Je bent de schakel tussen je team, je collega’s en externen. Je houdt toezicht op de operationele aspecten van de parkeer-infrastructuur (signalisatie, sensoren, camera’s, ticket-automaten, handhelds, …..) en de administratieve procedures.

Verantwoordelijkheden

  • Je stuurt toezichtspersoneel  tbv naleven parkeerreglement.
  • Je beheert en evalueert het parkeeraanbod via diverse software.
  • Je doet de nodige administratieve opvolging van de procedures.  Je neemt mee initiatief en geeft mee vorm aan het inzetten van marketingtools.

Download de volledige functiebeschrijving

Kenniscompetenties

  • Goede kennis van het verkeersreglement.
  • Nederlands, kennis vreemde talen is een pluspunt.
  • Gevorderde computerkennis en interesse in diverse softwaretoepassingen.
  • Voeling met stedenbouw- en mobiliteitsproblematiek.

Toelatingsvoorwaarden

  • Diploma universitair onderwijs (algemeen vormend of technisch).
  • Belgische nationaliteit.
  • Rijbewijs B.
  • Blanco uittreksel strafregister.

Solliciteren

Interesse? Mail je motivatiebrief en cv door, voor 6 januari 2019 op het adres jobs@parko.be. Voor meer info kan je steeds terecht op www.parko.be/content/vacature.

Kortrijk staat open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap.

Coördinator straatparkeren
logo Kortrijk